ניקוי שטיחים במרכז הארץ

 
לא משנה היכן אתה גר! אנחנו נגיע הכי מהר ונעזוב עוד יותר מהר כאשר על ריצפת ביתך שטיח נקי שלא מהווה סיכון בריאותי לך ולבני משפחתך והרי מעט הסבר על עישוקנו המרכזי.
הניקוי מתחיל במיון השטיח לפי סוג וגיל. לכל סוג שטיח מתאימה שיטת ניקוי שונה. תהליך הניקוי כולל כמה שלבים. בשלב הראשון משרים את השטיח באמבטיה עם מים ושמפו לניקוי כתמים. לאחר מכן השטיח מוכנס למסלול שטיפה אוטומטי ונשטף בלחץ של מתזים. בהתאם לסוג השטיח הוא עובר הברשת יסודית של סיביו וניקוי בשמפו. לאחר מכן שוטפים את השמפו במים נקיים ורכים, להם מוסיפים מרכך אריגים, סוחטים ומייבשים.

חומרי ניקוי לשטיחים

חומרי הניקוי לשטיח ידידותיים לסביבה, מאושרים על ידי משרד הבריאות ונושאים תו תקן ישראלי. החומרים אינם מכילים כימיקלים שונים העלולים לפגום באיכות הצמר או בצבעו איכות הניקוי והשטיח הם במרכז. הכול נעשה בעדינות בהתאם לסוג השטיח, לגילו ולמצב הצמר. בשטיחים עתיקים נבצע ניקוי ידני לאורך כל התהליך.

שימוש בשטיח לאחר הניקוי

ככל שמשתמשים יותר בשטיח, חול מתחיל לשקוע בתוכו ולגרום להתרחבות חוטי השתי והערב. בניקוי הרטוב מתכווצים החוטים ומחזירים לשטיח מראה רענן וגם חוזק. שטיחים שצבעיהם אינם יציבים עוברים ניקוי יבש לאורך כל התהליך, ללא סיוע של מים.

יבוש שטיח אחרי ניקוי שטיחים

למרות השמש החמה שיש לנו בקיץ, לפעמים במרכז וצפונה יש לייבש את השטיח באמצעות טכנולוגיה. תהליך ייבוש השטיחים מתבצע בחדרי ייבוש ממוחשבים ובטמפרטורה מבוקרת. שטיחים עתיקים עוברים תהליך ייבוש טבעי כדי שלא  לפגום באיכותם. לאחר הייבוש מתבצע הליך ביקורת ותיקונים במידת הצורך.

התוצאה של ניקוי שטיחים

שטיח שעבר תהליך ניקוי מקצועי ומסודר הוא שטיח נקי “כמו חדש”. הניקוי מחזיר לו ברק שאבד עם השנים, מסיר את הלכלוך הפנימי ואת האבק והחול שהצטברו עם השנים, ומשיב לשטיח את חיותו וגמישותו למראה צעיר, רענן ובריא. כל תהליך הניקוי מבוקר ומווּסת ונעשה בהדרגה בהתאם למצב השטיח, גילו ומצבו הכללי.
וזיכרו תמיד שאנחנו מגיעים עד אליכם לביתכם ומבצעים את העבודה בדרך ייחודית, הטובה ביותר. כי ניקוי שטיחים במרכז זה אביב קרפט.
המלצה נוספת: ניקוי שיש בבניינים במרכז עם חברת עבודות גובה במרכז

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *