איך בוחרים חברה המבצעת ניקוי שטיחים מקצועי?

כמעט בכל בית בישראל יש שטיחים מסוגים שונים. השטיחים מעניקים לביתנו מראה חם, אסתטי ולעתים אפילו יוקרתי.

בין אם בחרתם לעצב את החללים השונים בביתכם בשטיחים עבודת יד, שטיחי שאגי או שטיחים מקיר לקיר, ניקוי שטיחים הוא שירות הכרחי אותו עלינו לבצע אחת לכמה זמן. הסיבה לכך היא משום שעם הזמן השטיחים נוטים לצבור אבק, לכלוך כאלה שכבר אפילו השואב לא יכול להוציא שכן מדובר בלכלוך שחדר עמוק לתוך סיבי השטיח.

בנוסף, לפעמים שלא בשליטתנו השטיחים תופסים כתמים או שיערות רבות ואז חייבים להיעזר בניקוי מקצועי שכן ככל שננסה לעשות שימוש בחומרי ניקוי אותם מוכרים ברשתות השיווק, בסופרים ובחנויות ״עשה זאת בעצמך״, לעתים הדבר עלול לגרום לנזק נוסף. אז איך בוחרים חברה לניקוי שטיחים?

  1. מכונות, חומרי ניקוי בהתאם לסוג השטיחים – חשוב לבחור בחברה לניקוי שטיחים המתמחה בניקיון השטיחים שאכן מצויים אצלכם בבית או במשרד.
  2. שירות עד הבית – אם אין אתם יודעים את סוגי השטיחים שברשותכם, תוכלו לפנות לחברה המציעה ביקור בביתכם במטרה לאפיין את סיבי השטיח. רוב החברות המקצועיות שולחות נציג מומחה עד למקום שבו השטיחים נמצאים, מה שחוסך לכם הרבה מאוד כאבי ראש ואנרגיה.
  3. מחיר – מחיר הניקוי של השטיחים נקבע על פי כמה קריטריונים אותם חשוב וכדאי להכיר. הראשון הוא כמובן סוג השטיח – לרוב ניקוי שטיח עבודת יד או שטיח מקיר לקיר יעלה יותר בהשוואה לשטיח סינטטי. השני הוא גודל השטיח – ככל שהשטיח גדול יותר, כך מחיר הניקוי יעלה בהתאמה. יש חברות המספקות הנחה מסוימת במחיר, ברגע שהלקוח מבצע ניקוי לכמה שטיחים במקביל.

כל כמה זמן מומלץ לקרוא לחברת ניקוי שטיחים?

ובכן, לא ניתן לענות על שאלה זו באופן חד משמעי. תהליך ניקוי שטיחים מקצועי מומלץ בהתאם למצב של השטיח וגם בהתאם לסוג השטיח. באופן כללי ההמלצה היא להיעזר בחברה מקצועית אחת ל-12-16 חודשים, בעיקר כאשר מדובר בבית פעיל בו יש ילדים קטנים, בעלי חיים או במשרדים עם תנועה גבוהה של אנשים.

לסיכום, תהליך הבחירה של חברת ניקוי טובה לשטיחים אינו עניין של מה בכך, שכן לרוב רכישת שטיח הינה השקעה כספית גבוהה מה גם שמשולב טעם עיצובי, שיקולים פרקטיים וכדומה. עם זאת, לא מדובר במשהו מסובך, יכול להיות שהתייעצות עם אדם קרוב שהתנסה בשירות כזה על ידי חברה מקצועית, יחסוך לכם זמן יקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *