מכונות שטיפה תעשיתיות – ניקוי תעשייתי בלחץ מים

באמצעות מים ניתן לשטוף ולנקות חלונות ורצפות, פירות וירקות וגם מכונות, חלקי חילוף, כלי רכב ואפילו מבנים שלמים. כאשר רוצים להשיג תוצאות ללא רבב, כאשר רוצים לקבל גישה לאזורים קשים, אין טעם לעבוד קשה עם צינור בודד ובוודאי לא עם סמרטוט או עם מטלית הטבולים במים. כאשר רוצים להשיג תוצאות מצוינות באמת ולהשיג זאת ללא מאמץ מיוחד, דרושות מכונות ייעודיות לתעשייה. מכונות שטיפה בלחץ מים הן הדרך הנכונה לניקיון המושלם.

לשימוש בבית, לשימוש בתעשייה

מי צריך מכונות שטיפה בלחץ מים? האם קהל היעד מורכב בעיקר מלקוחות עסקיים, ואולי זהו מוצר שמתאים ללקוחות ביתיים? למעשה, המוצר יכול להתאים גם לשימוש ביתי וגם לשימוש תעשייתי, כאשר ההבדל יהיה נעוץ בעוצמת לחץ המים ובגודל המכונה. מכונה גדולה יותר, מסיבית יותר, שיכולה להפיק זרם מים בעוצמה ניכרת על בסיס לחץ מים מאוד גדול – תתאים מטבע הדברים לשימוש תעשייתי ולא לבית. מכונה ניידת וקטנה יותר, שאיננה מספקת זרם מים בלחץ גבוה מאוד ואשר בדרך כלל מחירה יהיה הרבה יותר נמוך – תתאים לשימוש ביתי ולא לשימוש תעשייתי ממושך.

לחץ מים וגם קיטור

יש הרבה מאוד דגמים של מכונות שטיפה בלחץ מים ויש גם דגמים שלמעשה הופכים את המים לקיטור חם, כך שהניקוי מתבצע למעשה באמצעות אדים. בחלק לא קטן מהדגמים ניתן לבצע את הניקוי באמצעות סבון מיוחד שאותו מוהלים במים. דגמים קטנים וחלשים יותר נמכרים במאות אחדות של שקלים ליחידה. דגמים גדולים וחזקים יותר נמכרים במחיר של אלפי שקלים לפריט. לפני שבוחרים את הדגם הרצוי, כדאי מאוד להשוות ולבדוק. יש להתרשם מעוצמת המנוע, יש להתרשם מלחץ המים, כדאי לבדוק מהי כמות המים שהמכל יכול להכיל ומהו אורכו של כבל החשמל המצורף.

 

מכונות שטיפה תעשיתיות עבור ניקוי תעשייתי בלחץ מים התקשרו אל חברת קלין קור  04-9531779

או היכנסו לאתר שלהם כאןhttps://www.cleancor.co.il/

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *