מדוע כל שטיח חייב לעבור ניקוי

שטיח שהינו מוכתם, מאובק או מלוכלך ושלא עבר ניקוי  מוקפד,  גורם לאורחים שלכם ולאולי אף לכם – לחוש  אי נוחות השטיח במשרדכם או בביתכם  צריך לשדר מקצועיות, יעילות, יוקרה ורצינות. הוא חייב להיות מנוקה   פעם בחודש. כמו שאנו מנקים את יתר משרדינו בהתמדה, אין להזניח את הפריט העיצובי, אשר מייצג את הסגנון שלכם כעסק, השטיח. זכרו ששטיח שנראה חדש לא בהכרח חדש, אלא עובר באופן קבוע ניקוי. כך, גם שטיח ישן ודהוי, שיעבור אצל המומחים יקבל את הצורה המקורית שלו ויביא לתוצאות מרשימות שיחסכו מכם הוצאות על שטיח חדש או על החלפת ריצוף.

השטיח בבית, חשוב לא פחות! אחרי שהשטיח שלכם יעבור ניקוי במרכז תכנסו לבית נקי, מסודר ומזמין. הדבר נכון גם לגבי האורחים שלכם ובני משפחתכם. הבית הוא מקום מאיר פנים שאליו אנחנו רוצים לחזור ברוגע ובראש נקי. שטיח אחד, או מספר שטיחים שלא עברו  ניקיון יכולים לקלקל את החזות של הבית ולתת לו מראה מרושל ומגושם, כך שלא נעים להכנס אליו. ממש כמו שאתם שוטפים את רצפתכם כדרך קבע, כך גם אתם צריכים לדאוג שהשטיח שלכם יעבור ניקוי באופן חוזר ונשנה. זה יתן לכם את התוצאות המרשימות ביותר, כך שגם אתם גם בני משפחתכם וגם האורחים שלכם ירצו לחזור הביתה בכיף.

זה חשוב לצורך היגיינה וסטריליזציה של החדר בו הוא נמצא. רק חשבו על כמות הרגליים הדורכות על השטיח בכל יום ומהיכן הן מגיעות. חשוב שהשטיח לא יעלה אבק ולא יצבור חיידקים למען בריאותכם האישית וזו של הסובבים אותכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *