דירה בירושה? לפני הניקיון והכנתה למגורים עושים פינוי דירה

קיבלת או רכשתם דירה מירושה, הדירה מלאה בתכולה ובין אם אתם אלו אשר מתכוונים לגור בתוכה או שאתם ממהרים להכין אותה למגורים כדי שלא תעמוד ריקה, עולה השאלה:

איך מכינים את הדירה בזמן הקצר ככל האפשר? האם ניקוי השטיחים בבית יספיק והאם בכלל זה הדבר הראשון שעלינו לעשות? מה הדבר הראשון ומה האחרון שתעשו?

כחברת ניקיון אשר עובדת עם קולגות בתחום, מניסיוננו קיימת דרך אחת:

  • פינוי הדירה מתכולתה (ורצוי על ידי חברת פינויים)
  • ניקיון הדירה הישנה אותה מפנים
  • ריסוס והדברה
  • שיפוצים

פינוי הדירה מתכולתה

לפני שנכנסים לבית החדש ברור שיש צורך להכין אותו למגורים יחד מעם זאת, תהליך ההכנה אינו פשוט כלל ועיקר. מתי פינוי תכולת דירה הופך למצב מייגע שדורש אנשי מקצוע מיוחדים?

כאשר צריכים לפרק ולהרכיב רהיטים, לעיתים גם מהקירות, ארונות מטבח ישנים ודברים שנדמה שאינם זזים. זאת ועוד, לפעמים, מתברר דורש תהליך הפינוי להעביר חפצים שאין ביכולתנו לפנות בשל גודלם (אינם נכנסים למעלית או עוברים במפתן החדר או הבית) במקרים אלו ועוד, מבינים שהתהליך, שבחרנו לעבור לבד הוא מורכב למדי ואז גם עולים רגשות החרטה. מקרים אחרים הם מקרים בהם מתגלים חומרים מסוכנים, מקרים בהם מדובר בבית שעמד סגור זמן רב על תכולתו ולא מן הנמנע שישנם גם מזיקים שונים בין החפצים בדירה.

כלל אצבע- ברגע שאינכם יודעים לאן אתם מכניסים את הידיים, חסכו לעצמכם את כאב הראש והזמינו חברת פינוי תכולת דירה.

ואיפה לדעתכם ייכנס עניין הניקיון? אל תדאגו, בדירה ישנה מתגלים סימנים מתחת לרהיטים הישנים.. כל אותם כתמים מכוערים, שמעולם לא הבחנתם בהם, בטח לא בזמן הביקור או ההצצה החפוזה בבית, צצים להם לפתע ולעיתים לאחר שרכשו את הדירה. ולא, הרבה פעמים לא מדובר בכתמים רגילים שאפשר לנקות עם סמרטוט או חומר ניקיון מהסופר אלא בכתמים עקשניםשנוצרו במהלך תקופה ארוכה… לעיתים מתגלים גם נזקים למרצפות עצמן.

אז ההמלצה שלנו, במקרים כאלו, לפני שאתם מתחילים בעבודה, קראו לחברת פינויים שתבוא ותספק ההערכה של הנדרש. במקרה הטוב תקבלו פינוי בעבור התכולה הקיימת, במקרה הגרוע, תקבלו רשימת תכולה של כל הנדרש לכם על מנת להכין את הדירה למגורים במהירות הגבוהה ביותר. זה כדאי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *